Зверніть увагу на список особливих випадків, коли ми знімаємо з гарантії меблевий виріб:
● зникнення гарантійного талону, виданого співробітниками компанії «Гермес»;
● виявлення в гарантійному талоні позначок, змін, доповнень, зроблених людьми сторонніми, які не є нашими співробітниками;
● дефекти, спричинені порушеннями правил транспортування, або меблі експлуатувалися з порушеннями відповідних правил та норм;
● ремонт здійснено господарем або третіми особами, які не є співробітниками компанії «Гермес», що суперечить правилам гарантії;
● використання неякісних та агресивних засобів для догляду за меблями призвели до її псування та появи дефектів;
● до меблів застосовувалися навантаження, що перевищили встановлені норми ДСТУ, наявність бруду, поривів та інших слідів неакуратного використання.
Компанія «Гермес» завжди йде назустріч своїм клієнтам і в цих випадках все одно відремонтує ваші меблі, але лише за умови оплати ремонту клієнтом.
Наш колектив цінує клієнтів і авторитет компанії, тому в наші обов'язки входить усунення всіх дефектів меблів, що виникли через провину виробника.
При купівлі та прийомі меблів у кінцевому пункті її доставки клієнт бере участь у перевірці її якості та підтверджує це особистим підписом або свого представника.